code for dutch instead english

who can give or tel me the code for dutch so that i can change the lanquage in to dutch 

Quote · 4 Dec 2009

You will need a new language file (check out expertzzz.com) or you can copy the entire English and then translate that over to Dutch. 

Quote · 5 Dec 2009

the system ask for a code to translate to dutch the code is now for english

Quote · 6 Dec 2009

Ik heb een Nederlandse vertaling gemaakt voor de meeste languagestrings.

Het is wel gebaseerd op mijn site, dus je moet dan nog steeds wat aanpassingen doen.

Laat maar weten als je interesse hebt.

Quote · 6 Dec 2009

Nee bedankt het is de bedoeling dat ik de taal code gebruik en dat het outmatich gaat anders vertaal ik zelf onderdelen via google translat kom je heel ver maar een code is makkelijker als google het kan dan kan dolphin het ook neem ik aan.

Quote · 6 Dec 2009

Nee wat je wil is helaas niet mogelijk.

Was het maar zo.

De enige optie is het "lang-en" script exporteren en opslaan als "lang-nl" script.

Vervolgens handmatig vertalen en weer importeren in Dolphin 7.

Een taalscript bestaat uit ongeveer 5100 regels die vertaald moeten worden.

Ook moet je goed op de internationale regels voor landcodes en landnamen letten

Quote · 6 Dec 2009

Okee bedankt wel jammer maakt eeen hoop werk word tijd voor nederlandse versie dan .

Quote · 6 Dec 2009

een nederlandse versie zal nog wel komen, maar zal ook niet meer dan een updatescript worden.

en ook niet gratis (was bij Dolphin 6 ook niet het geval).

Heb je D6 of D7 draaien?

maar goed. als je mijn vertaling wil hebben om mee te rotzooien hoor ik het wel.

mijn vertaling is gebaseerd op een gaysite, dus je zal sommige regels handmatig moeten aanpassen.

(ik heb bijv. man vertaald in gay en vrouw vertaald in bisexueel)

de rest is allemaal normaal vertaald.

succes verder

Quote · 6 Dec 2009

Below is the legacy version of the Boonex site, maintained for Dolphin.Pro 7.x support.
The new Dolphin solution is powered by UNA Community Management System.